hello world

hej igen,
åt för ett tag sen så nu är jag mätt & belåten, sitter och chattar med alice (fast hon svarar inte för tillfället) och becca.. ;D och så längtar jag tills imorn... Juste, glölmde säga att jag fick kort på posten idag från min gudmor, och jag fick 300 kr på akademibokhandeln så nu ska jag köpa alla twilightböckerna på engelska, jihuuu, det får göras på lördag då jag ska iväg med brudarna (anna,cissi,sofie,alice) och shoppa i skäris på dan, och sen bio på heron på kvällen. Vi kommer ha det bääääst.
Nu ska jag titta på OS med familjen.. Vi hörs imorgon, fast då är ja fjortis :)
Kram

09, love u bästastebästevän, hakkuna matata aight ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0