I like it

hey på er gott folk. Har precis lagt in massor i twilightbloggen, så titta gärna där så får ni lite färsk information!
Jag smakade precis på en av lucas kokosbollar som han gjorde idag, och fick genast minnen från när jag och alice gjorde det jätte ofta när vi var mindre, gosh.. minnen asså alice, do u remember?<3
Börjar vid 9.15 imorn, så lite sovmorgon iaf, bättre än inget.. suck. Men den här veckan har gått riktigt snabbt, och det är liksom redan torsdag imorn!
I helgen händer det väl inte så mycket som det ser ut i nuläget. Jag hoppas att jag kan sova över med nån på fredag te lördag.. Sen är det match på söndag vid 11 tiden, sen är det nog rätt lungt.. Skönt, men ändå, man vill ju ändå liksom ha lite planerat eheh.
Aja, det fixar sig nog..
Oj, glömde publicera det har typ gått en halvtimme. hHAHA.
okej godnatt.
p&k från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0