KEEP YOUR SELF UP!

hejjjjjjjjjj . Sitter just nu här i köket ENSAM (böhöö) och chattar med cissan (&sofie,anna) och becca som har lite kärleksproblem... man finns ju för sina vänner vetni <3. efter skolan idag, gick jag hem och satt uppe med mina bröder och kollade när dom spelade cod, gr888888. Och ja, inte så mycket mer.
Grabsen e nu på träning, sen ska vi äta köttfärssås&spaghetti, och sen ska jag lägga mig tidigt så att tiden går snabbareeeeeeeeeeee, guuud jag blir FJORTIS imorgon, kan ni fatta!? Jag är otroligt spänd inför morgondagen!
Ikväll är det väl inge spec på tvn så det blir datan antagligen.. hi hi
AJA, har 0 att skriva om ..
kyss /tildaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0