K.I.N.G

Godmorgon. Ligger just nu i soffan här, haha med datan ofc, men jag ska bara skriva här lite snabbt sen ska jag käka frukost osv.. Jag vaknade vid halv 9 pga mina brosor som gick upp tidigt för match och skrek "THE WINNER TAKES IT ALL" så att hela huset vibrerade (nästan) Kul..
Chattar lite med sofie som tycker det e kul att jag e vaken så tidigt, hahahaha. hah. ha -.-'
Det är ju somsagt inte samling förräns 11 så ... jag har ju lite tid på mig :) Kusinen ska stå i mål i matchen så jag MÅSTE göra mål idag hahaha, så att hon blir lite ägd där vavvavavavava.
Ha en bra söndag, glöm inte att för tjejerna så är det skönhets söndag så ta hand om er idag flickor !
Kram Tilda

Jag till hugo & lucas när dom kmr hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0