Oh yeah

Tja. Sitter just nu och värmer upp mig efter en tur med skridskor på långsjön med familjen. Det är ju ändå alla hjärtans dag!? Inte för att jag åkte så mycket för jag suger på det, men haha.. försökte iaf. Sen drack vi varm choklad också, det var mysigt! Just nu är OS på tvn, så det småtittar jag lite på. På eftermiddagen ska jag vara med alice ett tag, men hon har simtävling nu på dan så vi ska ses ikväll:) Jag ska försöka övertyga henne att vi ska på Valentines Day, som hade premiär iförrgår! Med Taylor Lautner... mmm.. Nedanför är trailer.
Men hon kommer ändå inte gå med på det haha :( Hon hatar nämligen att gå på bio den tråkmånsen.. aja, jag överlever nog, tror jag *snyft*
Och jag fyller år om 4 DAGAR !!!! jag är såååå lycklig och längtar aas mycket! Wieeeee,
Aja nu ska jag hm. Läsa lite bloggar och checka statistiken.. :o
Kram & ha en fortsatt härlig alla hjärtans dag med alla ni gillar och som ni älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0