Pannkakor & Festis ;D

hejhej! Sitter just nu & chattar med becca om imorn. Då har vi nämligen Friluftsdag i skolan, och jag och rebecca ska tro det eller ej, spela curling! Intressant, men roligt! Vi ska ta med oss matsäck och jag ska göra pannkakor till mig & becca. mumselimums.. Vi ska samlas i skolan vid 10, och sen åka därifrån. veri najs med ännu en sovmorgon, stackars dom som ska till romme som ska samlas tio i 6 HAHA.
Jag skulle igentligen pluggat till matteprovet idag, men *HOST* sofie råkade få med min mattebok + hennes hem. Åh vilken slarver hon e hon ;). Jaja, men inte gör det mig nåt hehe. Jag & brosorna städade typ buren precis, skönt att ha det gjort. Hm, nåt mer ni behöver veta? I don't think sooo...
Pusshej /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0