Peace out -

Godmorgon kanske man ska säga, klockan är ju faktist bara 9.19. Men jag har varit uppe sen 7 för några flickor hade tråkigt på bussen och fick en idé att väcka mig, ack ack.. fyfy på dom! Men dom var ångersfulla sedan så det var bra ;). När jag vaknade läste jag lite ur engelska Twilight som jag nu börjat läsa, sjukt bra! Och sen gick jag ner och åt frukost, sen upp igen och läste lite till. Och nu sitter jag här klar och allting nerpackat! Bussen går 43, så det är ett tag kvar... Jag hoppas att vi kommer iväg med bussarna & tunnelbanorna vi ska ta till Danderyd. Det är ju kaos i trafiken just nu, så man får ju hoppas att tågen går iaf, men man vet ju aldrig! Det ska bli mysigt att komma iväg en dag från skolan iaf och lära sig lite curling,hehe, intressant det med ... ehe.
Efter skolan ska jag först hem till sofie, fast sofie e inte hemma dock, ska bara hämta min mattebok -.-. Och sen ska jag på träning lite senare. Det blir sköjigt. Sen så jaaaaa... tar jag det bara lungt, skriver lite bloggen ofc, och sen går och lägger mig i hyfsad tid I guess...
Nu måste jag bara tänka igenom allt så jag inte glömt nåt..

JAG HAR PACKAT NER.... :

...pannkakorna
..och sylten
...och festisarna
...och besticken
...och servetterna
..i en aik påse :D


Hehe, toppen!
Nu ska jag gå ner och klä på mig för bussen går om 10 min :)
Kraaaaam, hoppas ni får en bra tisdag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0