pretty woman

hey girlz&boyz. Just nu sitter jag och är sugen på bubbelvatten ;) här i köket. Becca och anna gick nyss, de har vart här och vi typ ja.. tog det lungt läste en viss speciell bok *hosthost* och ja, snackade och allt sånt. love ya girls. Men nu har de gått. Jag o brosorna har också hunnit med att städa buren, duktiga vi e.
Ikväll är det hm, onsdag.. inge kul på tvn.. eller ja det är det säkert.
Vi har typ inga läxor den här veckan så de e najsssss.. så man kan bara chilla den dan man är ledig från träningar.. Inte för att vi har träning imorn.. vi ska typ till solna och ha en utbildning.. sköjigt.
Aja, nu ska jag checka lite bluggs innan jag ska ställa in potatisen i ugnen :)
Kram/ m


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Har du twilight sminket :O?

2010-02-03 @ 22:37:26
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0