Robsessed

Hejj.. Nu har jag precis skrivit hela 12 inlägg i twilighttilda eftersom jag varit dålig med uppdatering de senaste dagarna, känns skönt att det är gjort! Jag ska snart gå och vara social med min familj men först lite uppdatering om dagen. Jag åkte till sofie strax efter jag skrivit förra inlägget. Hemma hos henne så tittade vi på filmen som är här nedanför via youtube. Inte hela men nästan ;) haha. så sköööööön. Sen kom anna & cissi också, då så jaaa.. vad gjorde vi...? Jag tittade på när anna spelade DS och cissi&sofie tittade på slutet av filmen typ.. Sen gick vi ut och gick till en pulkbacke lite längre bort. Dom åkte pulka och jag haha försökte iaf, aså jag frös som jagvetintevad, och jag var som en isbit när jag gick direkt därifrån till bussen. Bussen kom som tur var precis när jag kom dit, och när jag var hemma var det varmt och skönt, och jag kunde bara ta det lungt. Sen åt vi revbensspjäll med potatis, och nu är jag här framför datan, och ska snart titta på lite OS.
Härligt va? Och snart ska jag lägga in en hiss&diss också, och kika lite bloggar, såklart!
Nu har jag skrivit allt för mycket känner jag.. nu blir det avslut här, glöm inte att kolla klippet nedanför bara (a)
Kram tildsan

HAHAHAH vi e för sköna aså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0