She's going crazyy.

Hey. Asså jag försökte desperat att lägga in ett inlägg till igår, men blogg.se laggade as mycket... Så segt asså.
Aja. Idag efter skolan var jag med becca. Först åkte vi hem te mej och öva på so provet som är imorn, och sen så snackade vi lite, och gjorde det vi är bäst på. :) Sen så tog vi bussen upp till långbro pizzeria och åt kycklingsallad, åååååh.. så gott ! Med pita bröd o grejer... Me lajki.
Sen gick vi till kevin och snacka med hnm i typ en timme, sen så skulle han på träning och då gick vi tesammans till js, och sen tog jag & becca bussen därifrån hem te mej, där vi värmde oss. Stackars becca frös jättemycket, för hon hade bara gympaskor.. gumman! Så vi värmde oss, och sen följde jag becca till bussen.
Nu sitter jag & kollar på friidrott.. emma green, christian olsson osv.. gr8888.
Aja, imorn är det träääning, najsprajs. Sen ska jag öva no & tyska och grejer.. böhöhöh.
Kanske hörs senare,
/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0