srysrysry

Hej på er! förlåt att jag inte har skrivit så mycket den här helgen men det har somsagt hänt mycket i helgen, och jag har då inte haft tid, men idag ska jag uppdatera minst 3 inlägg har jag lovat mig själv!
Nu har jag varit och kollat på när mitt lag spelade mot serieledarna, bele barkarby. Vi spelade en riktigt bra match och det blev 2-2. Även fast jag tyckte att vi borde kunnat sätta en boll till! Attans, aja, men skönt att spela lika iaf. Nu ska jag äta lite lunch här sen får jag se vad jag gör :) sätter nog på twilught, det var hela 3 VECKOR sen jag såg den, skandal alltså eller ssom sofie sa på msn : 

jorden g

år under, stäng alla dörrar lås alla fönster skicka hem alla barnen!FÖR ATT JORDEN GÅR UNDER, FÖR ATT MATILDA INTE HAR SETT PÅ TWILIGHTTTTTTTT!!

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0