Stolt syrra,


Godkväll mina kära vänner!
Nu har jag kommit hem från musikalen, och den var grym!!!!! Vilken stolt syster man blev när man såg sin lilla broder stå och sjunga och vara gatubarn där på scenen ;D och brosan bakom också såklart, grym på att hälla upp vatten.. elr nåt.. ;) Jaja, alla var iaf skit duktiga, och jag är rent utsagt imponerad! Hon som skrivit boken, Monica Zak, var också där och tittade och hon blev också mycket imponerad, och tillochmed den RIKTIGA Alex Dogboy, som allt handlar om, hade hon pratat med i telefon dagen innan, och berättat att hon skulle dit. C 2 the oolt.
Nu sitter jag och lyssnar hårdrock på hög musik från spotify i hörlurarna, jävla grym låt (se nedanför)
Och sitter och småtittar lite på OS, GO SVERIGE! Och jag ska skriva lite snabbt i twilightbloggen också! Yeah
Här kmr låten, sen får ni ha en najs kväll, så hörs vi ikväll med en godnattsaga elr nåt;D


Halloween - Hysterica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0