Survive

hey på er ! Sitter just nu och lyssnar lite spotify... Snart kommer anna,cissi och sofie också, så åker vi tesammans till träningen. najs, Dagen i skolan var faktist rätt okej. Vi ska börja med ett nytt skiiit roligt arbete - enligt mig, i So & Sv. Antikens grekland!! Om gudarna och allt sånt, och sen ska vi skriva en artikel om nånting som har med det ämnet och göra, i grupper.. Jag kom med cissi, markus och kevin.. det blir nog funnie :) Vi ska väl gå in lite mer i historian i SO:n trorja! fett kuuuuul! En annan sak som var rätt kul idag, att det gick oväntat bra på NO läxförhöret (!!!) se på maken.. Och sen ska vi göra en egen låt i grupper på musiken wieeee.
Det här blir några bra veckor framöver! Och jag fyller år i övermorgon också... UNDERBART.
Vi fick tyvärr inte upp citatet igår, men det ska upp ikväll, annars så dampar jag :D
Ajaaaaa, nu ska jag äta upp min riskaka.. yey.
hugs /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0