This is my life


Hej på er, Sitter just nu här i soffan med mamma och tittar på OS somvanligt.. :) Dagen har varit slapp, men ändå rolig! Först så satt jag bara vid datan i typ nån timme, sen så åkte jag & pappa till heron, mediamarkt, för att kolla på fodral till min mobil. Men då visade det sig att man inte kunde köpa fodral, utan man fick beställa från nätet. Och där kunde man göra egendesignade för endast 188 kr! Så jag designade en egen, har tyvärr ingen bild, men på framsidan är det en lila färg med typ blommor, och sen är det en bild på Robert Pattinson på baksidan och så står det Matilda i rosa. As snygg! Längtar tills den kommer! Den skulle typ komma om några dagar eller nåt, fett najssss. Jaja, sen efter det, så åkte vi till kvantum och handlade lite, sen hem & började fixa med maten. Efter vi hade ätit satte vi oss i soffan och tittade på UPP. AS SKÖÖÖÖÖÖÖN. asså ni måste se den!
"Hej farbror fredriksson" HAHAHA. så skön aså!
Sen tittade vi på melodifestivalen, och där gick Anna Bergendahl & Peter Jöback vidare! Jag älskar annas låt!
Och sen till andra chansen gick Pernilla Wahlgren och Neo. Bra dom också!
Jaja, nu ska jag avsluta och checka mina favvobloggar innan läggdags ;D
kramsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0