Valentines Day

Hej! Som ni kanske ser så är det ny header som jag gjorde igår innan läggdags, do u like it?
Nu sitter jag och PLUGGAR. Visst är jag bara föööör duktig? Engelska & SO är det som gäller nu. Engelska prov imorn, och so prov på torsdag och det är bara att pluggaplugga nu. Vill verkligen lyckas bra på so provet! Vill visa att jag verkligen gillar att jobba med massmedia osv. Jag vill ju såklart lyckas på engelskan också, men jag tycker att det inte var lika kul att jobba med batman som med massmedia. Så man får hoppas på det bästa!
Snart är det iaf träning nice price, och sen hem & käka, sen är man rätt trött så det blir väl antingen datan elr tvn dåra, är väl Bygglov lr nåt annat sköj. Aja, nu så ska ja plugga lite så jag har en bortförklaring vfr jag inte tar undan kläderna som ligger på hela mitt golv i mitt rum! Hoppas fortfarande på att mitt citat kommer snart till mitt rum också, vill ha det NUUU! Sen får ni bilder på rummet, men jag vill att det ska vara klart först.
Hare bra nu, så hörs vi senare i think! Lägger in en låt sen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0