<3Voddler

TJA!
Är ensam hemma, jätteroligt :S Men mamma är faktist på bio med Mia och kollar på Eclipse. Det var jag som tvingade dit dom ;) Iaf, idag så trodde jag att jag skulle ner till långsjön men jag missförstod så det blev inge.. Istället så startade jag igång Voddler, och för er som inte vet vad det är så är det som spotify fast med film! Vissa filmer får man ju såklart betala för, men den som jag såg var gratis och hette "It's a boy girl thing". Jag orkar inte lägga in en recension... eller jo kanske, vi får se ;)
Snart kommer iaf Ellen hit, och så ska hon sova här. U N D E R B A R T !
Och vi ska nog gå ner och ta ett dopp i lånkan, och sen även ut med kaninen .. :)
Vi hörss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0