Amen stick -

Tjenare era små saker.
Klockan är 01.11, och jag är typ pigg, fett me najszzzz. Har inte skrivit idag eller igår, skandal fan :o Men igår, så kom sofie till mig vid halv 12, sen gick vi ner till långsjön, träffade Oskar, sen kom även Anton, och sen Sara, Jessica, Lisa, Kevin jacq & Emma. Men vi satte oss jag, jessica, lisa, sofie, andrea, elin och sen kom anna och cissi lite senare.. (: Efter ett tag gick jag anna,cissi & sofie hem till mig, och bestämde då att vi skulle tälta på min tomt, så det gjorde vi HAHA. Fast innan så gick vi ner till långsjön och var där till typ halv 12 och badade, sjukt varmt! Sen gick vi hem, satte upp tältet och jag drack typ fanta hela natten :) MIHIHIHIHIWIWIW. Det va sköjsigt
Sen var vi tvungna att gå upp 8 -.- För jag pappa & bröderna skulle till Uppsala, och anna och cissi skulle ut med båten. När jag kom hem från uppsala så gick jag med lisa & jessica ner till långsjön, och chillade gaaaaaalet. Sen gick jag hem, och sen åkte vi till bosse och lotta.
Nu är jag hemma hos mia & leffe och ska sova här! Pappa och brosorna sov kvar.
Men imorgon ska jag träffa min lilla blenda.. :) Jag ska dra med henne till långsjön tänkte jag, elr om vi går på grönan, vi får se!

hare bäst , hörs sen, jag har tagit picsssssssss

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0