ANTZ

Hej på er mina små sötnötar.
Jag är så ledsen att jag inte skrivit på jättelänge men jag har haft mycket att göra & saker har hänt hela tiden! Jag har varit i Dalarna, Slättberg där min mormor&morfar har landställe, och sen har jag varit i loos, där min farmor&farfar bor. Kom hem i förrgår, och igår så hade vi släktträff med släktingar som kom från England... Jättemysigt, sen träffade jag sofia igår kväll. Jätteroligt att träffa henne eftersom jag inte har träffat henne på 100 år typ. Vi tog först en promenad i ösregnet, och sen gick vi hem till sofia och mös :) Vi var blöta, och sminket hade runnit.. underbart ;) .. Imorse gick jag upp vid halv 9, och sen så skjutsade mamma mig till hornstull, sen åkte jag in med dani,hennes pappa & hennes mamma in till t-centralen, där tåget till Linköping gick.
I Linköping ligger nämligen Ellens land, eller ja, en bit ifrån egentligen. Så nu sitter jag dani & ellen och kollar på ANTZ. Hur mysigt som helst. Vi stannar här tills på torsdag, sen tar jag & dani tåget hem igen.

Jag kommer att senare lägga in ett inlägg med massor av sommarbilder! Låter det som en bra idé ?

Vi hörs snart, kanske ikväll, kanske imorgon.. we will see

PuSS /matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0