Hej/då

Tjänare
Idag på dagen till halv 3 var jag med Julia, vi dampade loss och bakade kokosbollar... Sen så följde jag henne hem. Sen kom sofie och dampade lite till.. Sen så åkte vi in till heron och drack milkshake, och sen så kollade vi på Eclipse, xd HehehEHEHHEHE den e så jävla bra så att jag var tvungen att se den igen och sofie ville se den också :D och man bangar ju inte ! Sen åkte jag hem, och åt stekt ägg (?)
Random.. Sen så har jag pratat med några coola grabbar hela kvällen, typ i 4 timmar.. HEHEHHEHEHEH
Imorgon så ska jag va med Sofie och de coola grabbarna. Coolt va? Näj.
GODNATT BLÖGGSEN !!!!!!!!!!!
:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D<33333333333333

Kommentarer
Postat av: nathalie o ebba

hej hej :D<3

följa varann via bloglovin ? =)<33

2010-07-03 @ 16:33:04
URL: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0