Mamma Pappa Barn

Tjena era cuulingar.
Idag så ringde Blenda och väckte mig halv 11, bläsh.. Iaf, då gick jag upp och käka frukost osv. Sen kom pappa, och då så åkte vi hem, och sen så gick vi ner till långsjön med bosse, moa,tyra,leffe & ville. Sen kom blendsu lite senare. Skit mysigt, sen gick vi hem och käkade lunch, då kom lisa också. Sen så drog blenda hem, för att byta om och sen så hoppade hon på bussen som jag & lisa åkte med , så drog vi till liljeholmen. Där hittade jag en typ huvtröja från Cubus. Bild kommer sen, ska ha den ikväll :) Nu drog lisa hem för att käka, men vi ska träffas sen ikväll igen! Ska väl antagligen dit eftersom skitungen typ har utegångsförbud, HAHAH hon är inte lika duktig som jaaaaaaaaag är :D
JAJA btw, snart tänkte jag fixa lite middag till min kära familj :) SNÄLL JAG ÄR

Pusshey från mey :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0