Så jävla trött på dig

en dikt som jag och lisa (minolf) gjorde idag. Är den inte fin :)?
Amen tjenare !
Idag så var jag med lisa på dagen, vi gick te konsum köpte lite grejer, sen gick vi hem, åt lunch, och sen så bakade vi bullar :D Dom blev fett me goda, sen drog lisa till sofia, och jag chillade hemma ett tag. Åkte och handlade med mamma osv. Sen så kom Jacq & Fanny och våldgästade mej xd Och sen var även Tess och Hannes med. Sen gick vi te långsjön och mötte upp Andrea, sen gick vi även förbi Julia och hämtade upp henne, sen va vi ute ett tag, de badade vid långsjön, förutom jag & julia ;) men sen skulle tess,jacq och hannes hem te hannes och kolla på film, så då drog jag hem. Då åt jag, och nu har jag bara chillat gaaalet vid datorn.
Imorgon på dagen så ska jag ner till långsjön och träffa upp jacq, hannes, tess, fanny och nåra till trorja. Sen klockan 5 kommer ELLEN hit, som jag har saknat så mycket!!! Hon ska sova här, det ska bli skit mysigt! :D
Sen på onsdag ska jag till grööööönnnnaaaannnnn. Mi lajki!
JUSTE, jag har beställt ett nytt skal te mobilen också, det ser ni här nedanför! :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0