Stan..

TjaaaaaaaaaU!
Sorry att jag inte skrev nåt mer igår, men det blev bara inte så :o Igår var jag somsagt på grönan med hela släkten. Det var jättemysigt, och jag åkte väl det obligatoriska :) Sen gick jag även spökhuset och trodde jag skulle dö, seriöst! Det var hemskt, och jag skrek .. rätt högt :s Och mia, victor och mamma bara garvade :( buhööö
Iaf, sen så vann vi en SportLunch och en Sparkless typ. Bild på dom kommer senare idag (om jag hinner)
Sen kom jag hem, och då träffade jag jessica, sen gick vi hem till henne och chillade gaaalet. Jag och Jessica ska flytta till Norge och sälja fisk har vi bestämt. Så hon kan gifta sig med sin norske *** ****** :)

Idag så ska jag träffa lillbönan! (Julia jakvik) Vi ska dra in till stan och fika hade vi tänkt, men vi får se, hon har inte hört av sig än! Annars så tänkte jag faktist ta med mig nån och dra in till Pride. Sounds greaaaat.
Nejni nu är det dags för mig att få tag i julia!
KrammII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0