Svar på kommentar/Tildas tankar

Anonym om Jag tror jag kommer D Ö .:
du och dina nya vänner
Svar: Ja, jag och mina nya vänner. Men samtidigt släpper jag aldrig dom som jag har sedan innan, och jag älskar dom lika mycket som alltid, även fast jag är med andra också. Plus att dom nya aldrig aldrig aldrig kan få mina andra kompisars plats. Men bara för att jag är med andra betyder det inte att jag skiter i dom som jag har innan. Dom betyder så otroligt, även fast jag varit dåligt på att påminna dom om det nuförtiden. Men sommaren, det är meningen att man ska få nya vänner, men även behålla dom andra. Jag kommer få det underbart i sommar med både mina gamla och nya kompisar, för varenda liten människa som gör mig glad tänker jag vara med. Oavsett vad, och jag hoppas verkligen att det inte spelar någon roll på vilka jag är med. Jag kommer utan tvekan vara med dom jag vill vara med, och inte tänka på att nån annan sitter hemma och e sur för att jag är med dom jag vill vara med. Jag orkar inte med det. Visst, jag kommer tänka mer.. Men aldrig glömma. Jag hoppas att ni förstår det.

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0