♥♥♥!AMAGAD!♥♥♥

Tjaaaaaa bryshisssssss!

Nu sitter jag ute på altanen med leffe och papsus, lite kallt, men härligt! Jag är förtillfället RÄTT så pigg. Men tro mig, det har jag inte vart.

Jag åkte in till stan vid 21.00 igår kväll, och satte mig vid Sally & Olivia, och dom hade träffat 4 stycken som hette Vilda, Nora, Lisa & Maxine. Jag skulle egentligen gått bak sen och ställt mig längst bak i kön, men eftersom jag var ensam så fick jag sitta med dom. Det var hög musik hela natten, och det var as mycket folk! Vi låg i våra sovsäckar och kurade in oss i en hög i mitten typ x), mysigt! Inte för att det gick och sova. Summan av kardemumman blev att jag sov ca 20 min. Kul va? Jaja, typ tre på natten så höll jag och lisa på att kissa på oss, så vi gick typ en 15 min promenad i stan för att leta efter toalett - men vi hitta ingen -.- Jag trodde jag skulle sprängas! Inte förräns 5 så fick vi gå på toa.. ;) Life is hard asså..
Iaf, vid 6 var det upprop, och sen fick vi sitta och vänta i 2 timmar, jag väntade med Nora :)
Hundra år senare kändes de som, så fick jag min älskade biljett, GLÄDJEN VAR LJUV!!!!!!! GASSHHH!!!!!
Bild på den kommer ikväll :D:D:D
Direkt efter jag fått biljetten så åkte jag till skolan. Jag somnade typ på NO;n så jag gick hem vid 12. Var helt död. Så nu har jag sovit några timmar, och vi ska grilla med leffe :) Skit mysigt.
Vi ska träffas alla tjejerna igen innan faneventet också . fett meee najsssss

Det är fan en av de roligaste sakerna jag varit med om! Så jävla lycklig som jag är nu, och så jävla trött som jag är nu.. Men det är helt klart värt det. Att få se Taylor & Kristen. Shitshitshit! Jag är glad, tjalalalalalaaaaaa :D

Hörs senare, kram!

PS; JAG HAR FÅTT FÄRG, ifs röd menmen :s
PHOTO GALLERY: Taylor Lautner and Kristen Stewart Get Hands-on at New Moon's Los Angeles Premiere
Tack för att ni kommer till vårat lilla skitland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0