Ch-ch-chilla

Tjenare era små töntar. :)

Sitter just nu i mitt rum och chillar gaaalet, precis städat hamsterburarna.. yäyy -.- Idag så gick jag, mamma, ville och lucas ner till långsjön och sola, sen messade jessica mig och frågade om jag ville träffa henne och simon.. så jag gick till henne, sen gick vi och mötte upp julia också, och sen kom simon efter ett tag. Sen efter typ en halvtimme gick vi ner till långsjön och solade, och sen gick jessica & simon iväg och hämta simons chihuahua :) AS SÖT! Och sen tog vi det lungt, sen kom typ maweh och dennis och sen typ julia jakvik, oscar & kevin.. (: Men vid 6 typ drog jag hem .. Så en heldag på långsjön helt enkelt.. as skönt.
Fått lite färg iaf :)

Nejni, nu ska jag snart ta en dusch.. gash jag och julia har längtat hela dan ;)

Kramsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0