Dynamites

Tja,
Sitter just nu och lyssnar på Natteravn som Rasmus Seebach sjunger...! As bra enligt mig, fast den skulle vara bättre om det inte var på danska -.-
Aja, idag var det annorlundadagen i skolan , rätt kul faktist, jag såg ut som ett ras HAHAHA, ja det va lite kul, ska be elif att skicka lite pics sen  xd ..
Sen gick jag hem till sofia, och vi chillade litttteeeee...
Nu fick jag precis veta att KRISTEN & ROB VANN BÄSTA KYSS I MTVMOVIEAWARDS!!!!!!!! Och ni vet ju förra årets vinst, och fail, när kristen flyttar bort ansiktet från Rob... Vill ni veta årets ? TITTA HÄR:
AMAGADDDDDD :D *happyface*
Aja, hare bäääästtttiuusussssssss
Watch the 2010 MTV Movie Awards at MTV.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0