I'm ridin solo

Hejjjjjjjjssss
Sitter just nu och dricker saft här hemma. Efter skolan åkte jag och lisa in till stan, hon handlade lite saker, sen gick vi på donken, och jag köpte en milkshake, gosh, beroende! Aja, sen åkte vi hem igen.. och nu e jag hemma. :) Har precis planerat om imorgon natt med Jacquie & Julia ... :D Det ska bli så sjukt jävla kuuuuul. Såhär har de planerat ;) :

Cykla till fruängen, var där 01.30 :D JAcquie tar med sig: Tidning(ar), eget godis, extra tjocktröja osv, tuggumi. Julia: Filt, sovsäck, extra tjocktröja, eget godis, kortlek. Du Matilduis: Varm choklad, energidryk+saft, extra tjocktröja och eget godis!
IMORRN SMÄLLER DET!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDD ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Japp, de ni! HOPPAS VI FÅR VIP BILJETTER, JAG DÖR ANNARS. Aja, det kmr bli äckligt roligt :D
Nu ska jag lyssna på grym musik.
Heråråråårår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0