Jag tror jag kommer D Ö .

Amen tja !
Först och främst måste jag säga att jag döööööör för Eclipse. Det bästa av alla twilighfilmerna, fem gånger bättre tillochmed.. Kom hem vid halv 3 inatt ungefär och hade spränghuvudvärk och kände mig allmänt död. Men jag kunde ändå inte somna förrän 4 typ.. Yäy.. great. Aja, filmen var underbar, allting var underbart. Vilda grät, jag grät, Vilda grät, Vilda grät, Vilda grät, Vilda grät. Okej, hon grät hela tiden ;) Lisa grät också lite trorjag.. hihi.. sen garvade vi rätt mycket också, åt charlies, jacobs & emmets KLOCKRENA kommentarer.. gash ;)
Jaja, till idag. Först åkte jag, mamma & lulle till otropeden vid sergel.. Sjukgymnast nästa för mig -.-
Sen så käkade vi på Friday's. Sen var jag med Julia & Jessica hela dagen. Vi låg vid långsjön och chillade.. Sen så typ sprang vi runt lite xd Sen drog Julia.. Då gick jag och Jessica hem te mej och chilla, sen träffade vi världensmestosocialaperson, han va tråkig. så vi rymde ;) Sen gick vi hem till jessica, sen kom julia och då gick jag och julia och mötte upp lisaaaaaaa. Sen så dampade vi loss, bokstavligt, sen tog vi massa bilder som ni hittar nedan, och sen drog julia och jag och lisa gick hem och käkade. Nu är klockan 20 över 12 och jag har precis duschat & städat rummet :) Jag e så duktig.
Imorgon blir det kanske Julia (:<3
PUSSHEJS
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och dina nya vänner

2010-07-05 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0