Martin "M9" Mutumba

Nämen tjenare!
Just nu så sitter jag uppe i allrummet med mina bröder & villeeeee och kollar på argentina-mexico. Fett me grömt. Idag så kom vi hem från Loooss, och det kändes rätt skönt att komma hem till vardagen igen :) Iaf, när vi kom hem packa vi upp sen gick jag & bröderna till långsjön , och jag badade , sen så kom typ halva deras kompiskrets så jag drog hem och då var mia,leffe & ville här.. Sen lite senare vid 7 typ mötte jag upp Jessica och snackade med henne nere vid långsjön, super mysigt! Sen följde hon mig hem, och sen så åt vi grillat, räkor & så.. smarrrisssiiggt.. Och nu sitter jag här i soffan och är en nolifer again! Imorgon vet jag inte vad som händer... Hittar väl nån kul filur att vara med antar jag :) Nu ska jag chatta vidare med lisa & vilda.. dom är ju sociala -.-
PUSSEN HEJSSEN/m

sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0