Matilda Pattinson

Godmorgon ! Nedan har ni en liten video som ni kan garva lite åt såhär på morgonen ;) Lukas skickade den te mej igår , men då hann jag aldrig se den xd , men ett gott skratt! Tro mig.
Vaknade vid 20 i 9, efter att ha vaknat ca 5 gånger under natten och vart helt täppt. Jag är sjukkkkk :( Näsan rinner oavbrutet, halsen bränner och jag hostar & låter som en traktor. Men ÄNDÅ så ska jag iväg till hovet ikväll! Ska ju se på TAYLOR LAUTNER & KRISTEN STEWART. Herreminedward, det kommer det bästa som har hänt i mitt liv! Tänk att dom kommer HIT! Eller dom e redan HÄR! SHiiiettttt, nej nu ska jag inte tjata för mycket xd
MEN jag ska iaf möta upp några brudar vid donken vid globen klockan halv 5, sen så drar vi in vid 5 nånting, då kommer Ella dit okcså. Sköjigt, sen ska vi väl hem, och tare chill, jag kommer nog vara helt död.
Juste, jag e ensam hemma nu också :( 2 bad 4 me... Men spotify står på högt och just nu Supastar :D Grym!
Ajaaaaaa, vi hörs senrååååå...
Harebäst

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag skulle också vilja se kristen stewart och taylor lautner! Du måste ta kort och visa dom sen ;)

2010-06-21 @ 10:39:55
URL: http://ankipankih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0