Sunshine, Moonlight, Good times

Hejsan svejsan i lingonskogen. Eller det är iaf där jag är. I lingonskogen alltså. Farmor och Farfars hus i Loos ligger nämligen typ i skogen ;) Jag är så fyndig.. i know.. Igår så var det ju Midsommarafton, och vi åt midsommarbuffé till lunch, och oxfilé till middag. Smarrigt. Sen så gjorde vi lekar, som är en tradition och sen så satte jag och brosorna på en film på kvällen, och gick och la oss hyfsat. Rätt skönt faktist. Idag på dagen har vi fiskat, eller ja, försökt... vi fick SÅKLART ingen fisk .. Menmen, sen har vi ätit rester, och nu tar vi det bara lungt så då fick jag chans att använda datan ett tag! Imorgon åker vi hem vid 9-10 tiden på morgonen så vi är hemma i hyfsad tid. Tror jag ska fråga om någon vill sova hos mig :)!
Sen på tisdagen är det ju TMN som jag har längtat SÅ LÄNGE till! Gash, jag kommer svimma :)

Menmen, ska lägga in en Tildas tankar sen också, för nu har jag fått lite grymma idéer vettni!

Saknar min snööööforssss

Pusshey , hörs imorn från sthlm! /m

En del av farmor och farfars tomt. Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0