Sweet little princess jumps around and around..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Godmorgonnnn peoples
Nu sitter jag med mina bröder vid köksbordet, och har precis vart uppe lite hos Sosso, som är ellas kanin. Vi ska nämligen vara kaninvakter i en vecka. Mysigt!
Klockan 11 ska jag möta upp Julia vid långsjön, och så ska vi soooola. Sen kommer förmodligen Jessica och hennes älskling Gurra ner och joinar oss. Awsommmeeeee
Sen vid 14.43 går bussen till Telefonplan. Då möter jag upp Vilda vid slussen, och så går vi och hämtar ut biljetterna, och möter sen upp Lisaa vid slussen. Sen går vi och käkar nåt gött. Sen blir det Twilight Movie Night . Underbaaaaaaart! Jag ska äntligen få se mina älskade Eclipse. Som jag har längtat. Jag började räkna ner dagar från 100, och nu är det 0.

Jag kommer hem inatt, så vi hörs inte förräns imorn.
PUSS

Kommentarer
Postat av: נσнαииα°•

ohhh, hoppas att den är bra! :D

2010-06-30 @ 11:14:13
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0