The greatast day ävöh

Tja mina cuulingar.
Ja ni , det har ju inte blivit så mycket små bloggande nu, utan mest långa, jobbiga inlägg utan bilder.. Inte bra alltså! Bilderna ska jag lägga in imorgon, och ni får .... slå mig om jag inte gör det ;)
Jaja, idag så fick vi sluta tidigare, så då följde sofie & anna me hem. Sen kom lisa, så åkte jag, sofie & lisa till liljeholmen. Först letade vi efter klänning till sofieeethaman, men hittade ingen.. såklart ;) så då gick vi till Waynes och jag fick min latte GAAAAAASH DÖR TYP. så jävla gottttt!
Sen åkte jag hem, för vi skulle med mia & leffe till långbro värdshus. Där åt jag en sallad, sen cyklade jag & brosorna runt lite där, sen träffade jag carina, och var med henne till typ 11, då så kom mamma & pappa & brothersss så cyklade vi hem.

Nu äre chill hemma, och jag ska typ gå & lägga mig och läsa nu tänkte ja... skönt som f*n
Hare bäst folks så hörs vi 2morrow, grönan då!
Kramsen!

Kommentarer
Postat av: johanna

har du bloglovin , vill följa dig hehe

följ gärna mig via blogllovin om du har altså :D

2010-06-06 @ 15:54:53
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0