Today!

Tjenare !
Idag så blev det en chill dag, först med kusinerna fanny & filip som kom hit vid halv 10 typ.. tidigt I know. Då så tog jag en dusch sen gick vi ner till långsjön och badade. Eller de badade, och jag solade ;) Sen gick vi hem, jag & fanny satte på Twilight och allmänt mös :) Sen åkte dom hem. Och då så tog jag det chill, la mig ett tag och sola på altan, och sen kollade vi på England - Slovenien, då england vann med 1-0 , sjukkkktt snyggt mål! Nu har vi precis ätit. Pappa lagar mat = Köttbullar med snabbmakaroner. ;) En klassiker :)
Nu ska jag bara ta det lungt och imorgon så bär det av till Farmor & Farfar uppe i Loos somsagt! Blir förmodligen där till måndag, men annars söndag.. Sen tisdag blir det TMN med VILDIS & LISSUT :D:D:D:D:D:D
Aja, nu ska jag P.A.C.K.A
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0