TRÖTT PÅ FÖRKYLNING!

Hej/Godmorgon! Klockan är nu prick 12, och jag har varit vaken sen 20 över 8. Jag fattar inte vad det är med mig, jag är alltid så morgonpigg! Men det är ändå rätt skönt, dagen blir så lång! Fast idag skulle jag velat haft den kort helt ärligt, jag är fortfarande sjuk, så kan inte göra någonting eftersom inga vill bli smittade.. Min familj är allmänt seg och orkar ingenting, även fast jag tjatar om att vi ska åka nånstans.. (shoppa kanske :D?) Och jag har hur tråkigt som helst! SUUUCCCCKKKK. Jaja, jag har fått mitt ACESS kort nu för sommaren iaf! Ett blått blev det, eftersom man inte får välja ;), men det känns jätte skönt! Nu kan jag åka till Reimers hela sommaren :D! Höhö
Nu är nog dani & ellen på planet till Frankrike, kommer sakna dom skitungarna :( Men när dom kommer hem så ska dom, jag, lukas, kappe, abbe, ida & angelika ha picnik på reimers har vi bestämt. Jag saknar dom så sjuuuukligt mycket!

Nu ska jag läsa en intervjuv ur DN med Kristen & Taylor från igår! Kommande veckoplanering kommer in snarast!

Pusshey! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0