You make me say OMG

JAG HAR SETT DOM NU. Det var så jävla underbart, alla skrek, grät och skrattade. Det var ren glädje och det e fan det bästa som hänt mig. Och var det gäller Taylor Lautner. Snyggare i verkligheten. Skojar inte ! Allt var iaf uppdelat i akter. Typ världens skönaste värd för hela skiten, och sen var det eclipse scener, backstage scener, lykke li sjöng possibility, eric saade sjöng, och video från livekonsert med MUSE. Allt var underbart. Och de var underbara. En 10 min lång intervjuv med dom räckte. Shit. Jag kan verkligen inte sluta tänka på det!
Bilderna får ni imorgon! Har tagit massor!
Just nu sitter jag och droger Airplanes - Bob. SÅ GRYM LÅT! Tack Sofia som hittade den åt moi :*
Aja, jag känner mig fortfarande förkyld, och jag e typ helt täppt, :( Aja, och plus att jag dampar på att claudia typ har 44444444443287278 läsare... kolla bara :

LILLA SKIT !


Pusshey :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0