After midnight

hejsan svejsan i lingonskogen.
Jag kom nyss ifrån kvantum.. där vi har handlat lite, och innan så var vi på lunch hos christina,javen & ella. Det var super mysigt. Vi åt limekyckling med ris, och sen fick vi våfflor till efterrätt! Musmi. Sen släppte vi bara av boysen hemma och åkte sen och handla. Ikväll händer väl inget speciellt förutom att GOSSIP GIRL börjar nu igen, och jag ska faktist försöka anstränga mig att följa det nu, när mitt älskade glee har försvunnit :/
Sen är det ju Oscarsgalan inatt också. Det börjar vid midnatt och håller på sen i några timmar.. Synd att det är sista dagen på lovet idag då ... -.-
Jaja vi hörs säkerligen ikväll!
Här kmr lite bilder från dagen:

Jag i portdörren till c,j&e.

Jag och ella skulle lackera hennes hylla med sprayfärg, och då blev det lite över så då hade vi lite skojigt:)

Hihi by me!

Nya strumpbyxorna, som jag köpte igår i stan, resten får ni snarast!


höres/m


Kommentarer
Postat av: alice

Hahahahahahahahah! Just fan.. xD

2010-03-07 @ 17:25:58
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0