Citypeople

hääyy.. Jag har haft en underbar dag med alice och våra små mammor! Vi mötte somsagt upp christina & alice vill halv 2 i fruängen, sen åkte vi därifrån till slussen, och där promenerade vi runt ett tag, och vi shoppade lite, lägger in bilder på det senare eftersom jag inte orkar just nu;). Jaja, sen så gick vi till resturangen och började kika i menyerna. Alice bestämde sig för kyckling med CASHEWNÖTTER (såklart alice!) och ris, och jag för ris&kyckling typ nånting ihoplagt (se bild nedanför) och sen så beställde alice en bananshake och jag en pineapple shake. otroligt gott! Nästan som i thailand! Det var ett jätte mysigt ställe, och vi satt där till 18, sen började vi fixa oss och röra oss mot slussen igen, där vi tog tunnelbanan hem. Nu har vi vart hemma ett tag, och tittat på melodifestivalen andra chansen där Pernilla Whalgren och Jessica Andersson gick vidare till finalen som är nästa vecka!
Imorgon är det söndag, sista dagen på lovet, sorgligt men ändå rätt kul med skolan igen, träffa alla osv..!
Nu ska jag lägga in bilderna! Vi höres! Kramkram




Alice = Dyr Sprit. Matilda = Svindyr sprit
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. så jävla klockrent!

min tofs var självlysande ;o

En orkidée som alice håller i :D

BFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0