Come on Rude boy..


hejsannn.. Just nu så ska jag igentligen stå i duschen men ska slänga in ett inlägg först. Matchen som vi spelade nu vid halv 12 förlorade vi med 3-0, mot vendelsö dåra.. shit happens..
Sen när jag kom hem hade pappa köpt med donken, så jag åt happy meal ;D yey.. Sen kom victor förbi för han skulle typ hämta nån väska elr vad de va, men han e fortfarande kvar. ;).. sen vid halv 6 elr nåt kmr bella&erik och så ska dom va här ett tag. Och ikväll är det ju MELODIFESTIVALFINAL! Shit, värsta kul ju! Här är de som tävlar! Och mitt betyg som är från 1-5.

You're out of my life - Darin. Mitt betyg: Stark 3;a, härlig powerballad men det finns bättre!

Jag vill om du vågar - Pernilla Wahlgren. Mitt betyg: 2;a. Schlager med stort S, men det håller inte.

We can work it out - Andreas Johnson. Mitt betyg: 4;a. Älskar rösten och låten, men jag vet inte om det skulle funka i Oslo..

Kom - Timoteij. Mitt betyg: 3;a. Inte min favorit, men annorlunda och bra låt som sätter sig på hjärnan!

Hollow - Peter Jöback. Mitt betyg: 3;a här också. Låten är maffig och scenframträdandet också, men hans fåniga léende förstör hela skiten -.- allergisk!

Unstoppable - Ola. Mitt betyg: 4;a. Den här har glömts bort lite, den är trallvänlig och kan nog mycket väl bli nästa sommarplåga.

I did it for love - Jessica Andersson. Mitt betyg: 0. Uew, försvinn!

Keep on walking - Salem al fakir. Mitt betyg: 5;a. Sjukt bra låt som kommer lyckas bra i Oslo, och jag hoppas verkligen att folk röstar på Salem!

This is my life - Anna Bergendahl. Mitt betyg: 5;a. Sjuuukt underbar låt, och hennes röst smälter jag för, hoppas att hon eller Salem tar hem det hela!

Manboy - Eric Saade. Mitt betyg: Stark 4;a. Låten är lätt att sjunga, och ett sjukt bra scenframträdande och lite att han e sjukt snygg också gör att han kommer komma högt upp på resultat listan.

Det var alla! Men somsagt: LÅT BÄSTE MAN VINNA!
Nu ska jag duscha.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0