Disneydags


DEN ÄR MIN

hey på er. Igår så hann jag inte skriva, jag åkte direkt från skolan till högalid där jag satt utanför i 1 timme, för att de hade gympa och kunde inte checka mobilen.. cp -.- jaja, men jag fick iaf lite sällskap av carina&hilma ;)
Sen så åkte vi hem, och sen rätt snabbt till ridningen. Efter ridningen åkte vi direkt hem till mig. Och här hemma så gjorde vi middag, sen så satte vi på UPP och mös framför tv;n. Vi somnade typ vid 1 tiden..
Nu tittar vi på disneydags på teven för vi e så c00la. Sen ska dom dra vid 1 typ för ellen parents ska ha fest typ, får väl se vad jag gör.. vill ju se remember me ! OCH + ATT NEWMOON HAR KOMMIT NUUUUU. Och den är (nästan) redan min. Jag fick ju den av mia&leffe när jag fyllde år, så då har den kommit hem till dom, och familjen har sovit där, så dom tar med den nu när dom kommer hem snart :D*LYCKLIG*
Så den ska jag seeeeeeeeeeeeeee 2day!
Jaja, nu blev det för mycket här va? :P
kiss n hugs /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0