Flowers around the world

Tjeeena, Klockan är nu 08.22, och jag ska snart börja gå till bussen, eller ja, igentligen inte så snart eftersom den går 51. Jag känner mig piggare idag, men dock fortfarande inte hungrig.. åt inget imorse och igår till middag åt jag knappt heller. Jaja, vi får väl se om jag blir hungrig nu på dan! Ikväll är det då träning, och innan det måste jag direkt hem och plugga till NO provet som är imorgon på typ 24894 olika saker.. överdriver inte ;). Och eftersom jag inte hade böckerna igår kunde jag inte plugga.. Jaja, jag får väl plugga både innan & efter träningen idag antar jag..
Vi hörs nog kanske ikväll efter träningen om jag inte drunknat i NO:n... *suck*
Kram tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0