... gosh omg shiiet.

tjatjatjatjatja! förlåt att jag inte skrivit nu på - hm.. ? två dagar.. aja btw.. ja har haft fullt upp .. ;).. Kan man inte tro menmen.. I tisdags så var jag och firade anna som fyllde år. Så vi åkte till lidingö och åt gott, och jag och min lilla kusin fick jag träffa också!... heh.
Sen igår så var jag på reimers hela dan, käkade där och kom inte hem förräns vid halv 10 ca.. och då orkade jag inte sätta på datan och börja skriva så ..
Men nedan ska ni få MASSA bilder eftersom jag lovat er om&om igen osv.. HEHE. sooo down there ..
Idag har jag inte gjort så mycke, HÄMTAT MITT EFTERLÄNGTADE SKAL TILL MOBILEN. Shiiet det är otroligt snyggt! Bild kmr senare ikväll! *hyperventilerar lite*
ajaaaa.. höres & synes
puss&kyss/m

När brosorna&mamsen baka

Jag i söndags

Ellen och Elin på thairesturangen

Hälften av maten ;).

I parken på kvällen, söndag.

Igår på reimers

...och dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0