Helt sjukt!




Detta är så sjukt! En tränare (som råkar vara min farbror Peter) har blivit sparkad pga att han toppat laget några gånger.. HERREGUD. Vem bryr sig? Alla kan inte vara bäst, och jag fattar inte hur man kan överreagera på det här sättet? Vad var bättre nu? Att splittra laget som det blev tillslut, när han slutade? Var det bättre eller? Är du nöjd nu "Johan Goike"? Det här är bara så sjukt, jag hoppas att ni ser vad det står. Vilka regler det finns i dagens Sverige alltså.. Man blir bara så trött på att man tycker att alla e bäst på allting, för alla e olika bra på olika saker, så är det bara, och det går inte och ändra på det, som dom försöker göra här! Jag tycker att Peter borde fått stanna kvar, men fått en varning eller något liknande, och detta säger jag inte bara för att han e min farbror utan också för att jag tycker att han ska få rätt till att bestämma vem som ska spela i vilken serie, eftersom det ändå är han som tränar det här laget, och har gjort det sen dom var 5 år gamla. Usch säger jag bara !
Vad tycker ni om det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0