@ home right now.

heyyy. Nu är jag hemma från sofie, kom hem för ca en halv timme sen. Vi somnade vid 12 igår, vilket var rätt skönt, eftersom jag var as trött. Vaknade vid ungefär kvart i 10 nånting och då hade sofie precis tittat klart på en film -.- Haha morgonpigg?Nä inte alls..... Sen så åt vi frukost, och tittade sedan på "Dumpa honom" En helt okej film faktist! Efter det fixade jag iordning mig, sen så åkte jag hem, och nu ska jag städa mitt rum, byta lakan, dammsuga, damma, osv.. Det är tråkigt när man gör det, men gud så skönt det känns när det väl är klart, ni får en före och efter bild senare! Här kommer iaf bilder som jag lovade, för dom senaste dagarna :

Påväg från träningen i måndags..

Sofia på heron.

Min sko och mitt ben & sofias ben på heron ;).

Vickan på träningen i tisdags!

Jacquie, min tvillingsjäl som jag snacka om ;), på träningen i tisdags.

Sofie vid middagen igår, hehe ursäkta den dåliga bildkvaliten!

Våran pizza! Ser ni ?

Jag med nya jeansen (!!) när jag precis kommit innanför dörren från sofie!

Närbild!


Jaja, nu ska jag lyssna på CAMPROCK skivan, haha så grym!
kramsen, vi hörs senare fölks/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0