klippning!

hej sweeties.
Sry att jag inte skrev mer igår men jag pluggade NO i typ 5 timmar, no prov idag u know.. jaja.. vad ska man göra.. Nu har jag precis kommit från fruängen där jag & mina brosor har klippt oss, och mitt blev KOOOOOOOOOOOOORT ... -.- Men det var sjukt slitet så jag var tvungen .. Se före/efter bild nedan..
Men det luktar gott iaf, ;) Ikväll är det let's dance, och det ska man väl kolla på. Sen ska mamma på fest, så det blir papsen&brosorna ikväll. Pommes & Korv, pappamat ;). Sen så blir det SOLSIDAN, så klockren.
Och imorgon så kmr bella&erik hit så ska dom käka med oss imorn, då mina parents ska bort på fest imorn igen.. Så då ska vi käka tacossss och sen titta på mellofinalen guuuud jag är t.om nervös inför det, men troligtsvis är det mellan; anna bergendahl, salem al fakir, eric saade och timoteij (stavning?). Men jag hoppas på Anna elr Salem älskar låtarna! Men salem har störst chans utomlands så jag har inte riktigt bestämt mig vem jag ska rösta på än, hömm..
Men det ordnar sig, nu ska jag lägga in bilderna på håret, eller ja luggen rättare sagt.
pusshej/m

Innan, HAHHA cepe bild.. ;)

Efter, HAHHHA ännu mer cepe bild, radera mitt ansikte där och fokusera på håret ;)

what do u think?:)


Kommentarer
Postat av: ellif din älskling !

hejhej ! ja skojjaaa HAHAHAH du har skit fin blogg gmn och ditt håt har blivit fett gulligtt ;) love uuuuu <333333333

2010-03-12 @ 17:06:49
URL: http://vaniljjchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0