Lär känna din kropp

... Är rubriken i biologiboken som jag håller på att plugga just nu.. "hmm?"

Hey sweethearts -
Sitter just nu och pluggar somsagt, och ska snart ta ut ur diskmaskinen.. duktig jag e va? Idag efter skolan åkte jag med lovisa till telefonplan, och sen hoppade jag av vid hornstull, där dani&ellen mötte upp mig, sen gick vi till en grill nära vattnet, och de åt fun meal.. och jag åt pommes... de va gott, sen så gick vi till draken och dampade på några "småkryp" som dani säger, men som är typ 6-7-8 åringar som är otroligt störiga, och höll p åatt ramla ner från ett tak gjorde jag också;)hehe.. Sen gick vi och mötte Amir och va med honom ett tag.. hmm inte så länge, sen drog jag hem, och käkade gott, pappa åker till mallis imorn den lyckosten så vi hade mysig middag nu dagen innan:).. Och nu så sitter jag här i köket och försöker få in lite kunskap i huvudet, även fast det överhuvudtaget inte går så bra ;).. menmen.. det är tanken som räknas!
Nu ska jag höm.. plugga - lite mer;)
Kram&puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0