Newmoon DVD;n!

Tjenispenis! (kör lite på pubertets ämnet här i bloggen oxå)
Nu har dani&ellen gått, och jag sitter här och har laddat upp massa bilder som ni ser nedan, och i nästa inlägg även dagens outfit! Snart ska jag tappra mig upp ur soffan och gå och sminka mig lite, ser ut som ett spöke nu.
Sen kmr mia o leffe vid 3 och anna & mattias vid 5-6 tiden så ska vi käka middag och ha det allmänt mysigt (jag sätter mig nog och tittar lite xtra material från newmoon boxen som jag nu fått!!!!!!) Vi ska köra första grillningen för i år, om man inte räknar med nyår, så det ska bli smarrigt! Nej vad hemsk jag känner mig, solen lyser in genom fönstret och här sitter jag & nördar datan, usch usch!
här får ni om min lilla newmoonbox :D<3

... Nu har den kommit hem till mamma ;D Har redan sett den med ellen&dani nu på morgonen.. SHIIIT säger jag bara.... njut av bilderna, och jag ska sukta er bara LITE.

Newmoon poster, med nedräkning till ECLIPSE premiären, en liten remember me poster, Filmen newmoon, och sen 2 st till dvd skivor med massa extra material, ett bokmärke, en penna, 6 vykort och 2 armband.

zoom in.

"vampire girl" armbandet

och "newmoon" armbandet:D

Jag är sååå lycklig! Och + att ni nu ska få se hur min mobil blev :D!:

framsidan

baksidan (o.m.g)

ciao! /m


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Omg va avis jag är :O vart finns boxen :O? Finns de sån med jacob :O?

2010-03-20 @ 22:54:08
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0