Om everything

Hej på er, nu har jag äntligen tid till att skriva lite här om dagen och gårdagen!
IGÅR;
Igår var jag somsagt på träning 13-15, sen så kom jag hem, duscha, och städade mitt rum, vilket var behövligt, och sen kom lisa. Vi satt och pratade ett tag, sen så gick vi till sofia och där så spelade sofia hmm, tv spel (?) HAHA bästa jue, sen så ja pratade vi och var inne på datan osv, sen skjutsade sofias mamma oss till heron, så såg vi på "Farsan" Den var AS skön ! Haha, vi satt där och garva! När filmen var slut var klockan typ 22.30, och då hämtade mamsen oss där, och sen så åkte vi alla hem till mig och så sov dom hos mej :). Vi hade det jättemysigt, jag var paparazzi och tog massa bilder på dom när dom sminkat sig as mycket, vi snacka skit;)YEY. och pratade med en kille i 40 min -.- HaHa no life .. Vi somnade vid typ 5.
IDAG;
Sen vaknade vi av att EN VISS SOFIE EKBERG ringde på hemtelefonen och väckte oss.. jaja;) sen låg vi i sängen till 14.00 typ, och sen kom sofie, och då började vi fixa oss, sen stack lisa och sen så stack sofia efter ett tag hon oxå, då så packade jag, och sen åkte vi till sofie, hon bytte om till träningen, och sen fick vi skjuts av hennes far till träningen, jag var inte me eftersom jag var sjukt jävla trött efter dagen innan, buhöö,men jag satt och titta på, och jag hittade min tvillingsjäl jaqueline(stavning?) haha hon är också ett freak av twilight, wihu äntligen lite medkänsla här i världen. Jaja, sen så hämtade sofies pappa oss, och vi hyrde 2 filmer på vägen. När vi kom hem till sofie så började jag med pizzan, och sofie tog en dusch. Sen så åt vi den, as gott. Sen satte jag,sofie & frerik oss i sofies säng, och tittade på "Prinsessa", en film som jag velat se jättelänge! Den var jättebra! Och nu är den precis slut och vi ska bädda till mig & sofie e redan och borstar tänderna och tjatar på mig att jag måste bli klar nån gång och att ingen kommer orka läsa mitt FINA inlägg ändå, men det orkar ni! Eller hur?!

Jaja, jag har tagit as mycket bilder under igår&idag så dom får ni imorn när jag kmr hem ifrån sofie. Najs aight?
Nu ska jag sätta på mig min "motherfucker" tröja och gå & ta bort mitt otroligt jobbiga smink -.-
ha ett gott liv.
/eran matttttttttttttttysidiididloDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0