Pfewwwww

Hej, nu ska jag precis ta nån äcklig sak som är bra före förkylning eftersom jag börjat fått ont i halsen, kanske inte så konstigt eftersom mamma vart sjuk nu i några dar -.- succcck..
Menmen.. nu har jag precis ätit och sitter och chattar med lite c00la människor.
Gårdagen var super mysig, efter utbildningen så mötte jag upp ellen,dani & elin vid nana thai, en resturang vid hornstull, där åt vi gott, sen mötte vi leon & hans kompis i draken och var med dom ett tag, sen följde de mig till t.banan sen åkte jag hem.. Då kollade jag på ballar av stål (a)
Idag har jag vart med sofffiiiiiiie, och vi typ gjorde pannkakor, och va inne på datan.. Nu är jag somsagt hemma iaf och ska ta upp min klädhög och ta den där äckliga saken.. mOHAHAH
okej, hejdå kram /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0