Plllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllz

Hey på er mina vänner & alla jag känner. HEHE
Sorry att jag inte skrivit på .. vad blir det nu.. 3 dagar? Gud, jag har haft såna skuldkänslor, men jag har verkligen inte orkat och inte haft tid heller.. Men nu skriver jag ju och det e ju det som e huvudsaken elr hur ? :)
Igår hade jag tjejmiddag med några av mina flickor :D Det var super mysigt, (bilder kommer så småningom) Alla gick typ vid halv 11, förutom ellen & dani som sov över.. :), Sen imorse gick vi upp vid 7, eftersom jag skulle spela match, och det var samling 8 i tullingehallen. Vi vann över tullinge med 5-2 GR8! Sen gick vi hem och hm.. jag duschade och ellen&dani spelade pingis, och nu har jag följt med dom till reimers.. Ellen e hemma och pluggar och jag och dani har precis ätit crepes ! Och nu måste dani ha datan för hon ska plugga :( Synd om mig.
Aja bilder&sånt kmr senare..
seyahh /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0